CCS Group – tā ir radošu profesionāļu komanda, kas izstrādā pilnībā pabeigtas tīmekļa vietnes. Mēs strādājam kvalitatīvi un ātri. Mūsu galvenais uzdevums – radīt funkcionālu, vienkārši lietojamu platformu Jūsu biznesam, kas labvēlīgi ietekmēs Jūsu uzņēmējdarbību un Jūsu kompānijas imidžu. Mūsu darbības pamatā ir individuāla pieejam katram klientam. Mēs esam gatavi tikt galā ar visām grūtībām un uzskatām, ka nav neizpildāmu uzdevumu, kas kavē Jūsu biznesa attīstību. Mūsu misija – padarīt Jūsu biznesu rentablu optimizējot mūsdienīgas mārketinga stratēģijas, kuru neatņemama daļa ir Jūsu unikālās tīmekļa vietnes izstrāde.

Tīmekļa vietņu izstrāde CCS Group – tā ir kvalitāte un ātrums.

Tīmekļa vietņu un interneta veikalu izstrāde ietver: Jūsu domēna reģistrāciju, tīmekļa vietnes izvietošanu hostingā, kā arī jūsu tīmekļa vietnes virzīšanu Interneta tīklā: SEO optimizācija, SMM mārketings.

Jūsu tīmekļa vietne tiks optimizēta visām ierīcēm: sākot no mobilā telefona, beidzot ar platformāta ekrāniem.

Jūs varat uzsākt sadarbību ar CCS Group jebkurā Jūsu web-projekta dzīves cikla stadijā.
Mēs esam gatavi: Izstrādāt Jūsu tīmekļa vietni no nulles līdz pilnīgai pabeigšanai, ieskaitot unikāla dizaina izstrādi un unikālas un funkcionālas navigācijas izstrādi;
Veikt redizainu – pilnu vai daļēju Jūsu pastāvošās tīmekļa vietnes rekonstrukciju;
Pilnīga vai daļēja Jūsu tīmekļa vietnes piepildīšana ar unikālu saturu: teksti un vizuālie materiāli;
Individuālas mārketinga stratēģijas izstrāde Jūsu tīmekļa vietnes virzīšanai Interneta tīklā.

Ar nosacījumu, ja pasūtīsiet tīmekļa vietnes, kā arī mārketinga stratēģijas izstrādi tās virzīšanai, iegūsiet – universālu produktu, kas nesīs Jūsu biznesam strauju attīstību un arī attiecīgu peļņu.

Interneta veikals – tīmekļa vietnes daudzveidība ar satura pārvaldības sistēmu (CMS), bet paplašinātām iespējām: automatizēta produkcijas pievienošana no piegādātāju datu bāzēm, pasūtījumu noformēšana, maksājumu apstrādes sistēma u.t.t.

Mūsdienās interneta veikalu izstrāde ir viens no aktuālākajiem trendiem ne tikai jau esošas kompānijas pārdošanas apjomu palielināšanai, bet arī biznesa uzsākšanai. Neapšaubāmi, ka būtiski atšķirsies projektu realizācija “no nulles” un kā papildinājums jau esošajam biznesam.

Šobrīd interneta tirdzniecība – tas ir viens no parastās tirdzniecības veidiem. Protams, pārdošanai internetā ir sava noteikta specifika un īpatnības, bet interneta veikali kā tādi jau sen nevienu nepārsteidz. Tieši šā iemesla dēļ interneta veikals nevar būt Jūsu kompānijas konkurences priekšrocība.

Tāpēc ļoti svarīgi jau iepriekš noteikt, kādas konkurences priekšrocības piemīt Jūsu kompānijai:

Unikāla prece/pakalpojums
Labākā cena segmentā
Ērta/lēta/ātra piegāde
Jebkurš cits unikāls tirdzniecības piedāvājums… variantu var būt miljoniem!

CCS Group profesionāļu komanda palīdzēs Jums izveidot rentablu interneta veikalu ar Jūsu unikālo tirdzniecības piedāvājumu!

Kvalitāte, ātrums un uzticamība: kvalitātes kontrole un nepārtraukta testēšana Jūsu interneta vietnes izstrādes laikā; mēs strādājam ātri un pievēršam īpašu uzmanību detaļām!

Pieejamas cenas: individuāla pieeja katram klientam ļauj mums izstrādāt unikālu piedāvājumu katram konkrētam gadījumam. Mēs atrodam unikālu risinājumu tieši Jums, ņemot vērā Jūsu budžetu un vēlmes.

Tehniskais atbalsts: izstrādātajai tīmekļa vietnei piedāvājam pilnu tehnisko atbalstu, kā arī nodrošinām tās turpmāko attīstību.

Individuāla pieeja: tīmekļa vietas izstrādē, kā arī tās mārketinga stratēģijas virzīšanā interneta tīklā mēs ņemam vērā katras atsevišķas kompānijas darbības specifiku: pētām tirgus atmosfēru, kā arī Jūsu tiešos un netiešos konkurentus. Mēs ņemam vērā Jūsu potenciālo un esošo klientu intereses.

Ja jums ir bizness, bet nav tīmekļa vietnes, tas ir aptuveni tas pats, ja jums nav biznesa. Mūsdienu pasaulē cilvēki un uzņēmumi informāciju iegūst internetā. Kāpēc lai jūsu potenciālie klienti apmeklētu jūsu tīmekļa vietni? Pirmkārt, tā ir vēlme iegūt interesējošo informāciju. Mūsu ciparu tehnoloģiju laikmetā informācijas apmaiņai ir galvenā nozīmē biznesā, lai jūsu organizācija būtu veiksmīga un jebkurš potenciālais klients varētu viegli saprast, ko jūs piedāvājat un kā varat palīdzēt. Jāatceras, ka pirmkārt kompānijas tīmekļa vietne tiek izveidota jaunu klientu piesaistīšanai un komunikācijai ar esošajiem klientiem. No šejienes izriet secinājums – informācija ir pareizi jāpasniedz, tai ir jābūt vērstai uz konkrētu mērķauditoriju. Informācija nedrīkst būt izplūdusi vai nepareizi strukturizēta. Jebkurai informācijai jūsu IT resursā ir jābūt viegli pieejamai, reti kurš vēlas tērēt savu dārgo laiku, lai aizraktos līdz sev interesējošam saturam. Tāpēc ļoti svarīgi, kā informācija tiks pasniegta jūsu klientiem. Informācijai ir jābūt efektīvai. Tieši šā iemesla dēļ katra organizācija mēģina radīt savu individuālo dizainu un stilu. Zemāk mēs minēsim dažas tēzes par to, kādas priekšrocības jums sniedz sava tīmekļa vietne:

Tas ietaupa finanšu līdzekļus. Ja kādreiz esat izmantojis reklāmu drukātajos masu mediju līdzekļos, radio vai televīzijā, tad visticamāk jūs zināt, ka tas ir samērā dārgi un ne vienmēr lietderīguma koeficients ir apmierinošs. Investēt līdzekļus reklāmā – tas neapšaubāmi ir svarīgi, bet mūsu tīmekļa vietne tiek galā ar šo uzdevumu daudz lētāk un efektīvāk. Pastāv daudzi online veidi jūsu produktu vai pakalpojumu virzīšanai, kas būs lētāki vai vispār bez maksas. Viena no online reklāmas iespējām ir populārais sociālais tīkls Facebook. Tieši šādiem mērķiem radīta Facebook ads programma. Cits piemērs ir iekšējās un ārējās optimizācijas pasākumu komplekss ar nosaukumu SEO (Search Engine Optimization). SEO uzdevums ir satura sagatavošana tādām meklēšanas sistēmām kā: Google, Yandex u.t.t. Mērķis – paaugstināt jūsu tīmekļa vietnes reitingu, kas veicinās apmeklētību un rezultātā palielinās pārdošanas apjomus un ģenerēs lielāku peļņu.

Klientu vajadzību apmierināšana un pieejamība.Piedāvājot klientiem iespēju saņemt viņiem interesējošo informāciju par jūsu precēm un pakalpojumiem internetā, jūs vienkāršojat izvēles procesu. Ja jūsu resurss saturēs pietiekami daudz informācijas, klientam nebūs jāuzdod lieki jautājumi, jo visa vajadzīgā informācija būs viegli pieejama. Klientam nebūs jābrauc pie jums, bet tā ir laika un līdzekļu ekonomija. Ne mazāk svarīgs faktors ir pieejamība. Kā piemēru varam minēt interneta veikalu, kurš neaizver savas durvis darba dienas beigās. Visa informācija ir pieejama 24/7.

Peļņas palielināšana.Loģiski, ka jo vairāk apmeklētāju ir jūsu tīmekļa vietnei, jo lielāku peļņu gūst jūsu kompānija. Tāpēc tīmekļa vietnes virzīšanā ļoti svarīgi ir periodiski atjaunot saturu ar lielu informācijas daudzumu par piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Jāatzīmē arī tas, ka informācija tīmekļa vietnē ir pieejama jebkurā pasaules vietā, neatkarīgi no kompānijas atrašanās vietas. Tādējādi jums ir iespēja iegūt papildus klientus, kas dzīvo ārpus jūsu pilsētas.

Piekļuve informācijai. Ja jums ir sava tīmekļa vietne, jūs vienmēr izmantot statistikas datus, kas norādīs uz to: cik daudzi potenciālie klienti apmeklē jūsu tīmekļa vietni (interneta veikalu), kāds ir konversijas līmenis, veicot reklāmas akcijas, un kādas preces un pakalpojumi visvairāk interesē apmeklētājus.

Jūsu tīmekļa vietne – tā ir jūsu biznesa dzīvā daļa, un tai ir jāattīstās un jāmainās atkarībā no jūsu biznesa izaugsmes un tehnoloģiju attīstības. Pat pēc jūsu tīmekļa vietnes atjaunošanas darbs pie tās nekad nebeidzas. Jūsu tīmekļa veidne ir nepārtraukti jākontrolē un jāuzlabo. Zemāk minēti vairāki iemesli, kas var būt par iemeslu jūsu tīmekļa vietnes redizainam.

1) Jūsu CMS (Satura Vadības Sistēma) jeb tīmekļa vietnes tehnoloģiskā platforma ir ļoti novecojusi. Saka, ka viens cilvēka gads līdzinās vismaz četriem gadiem internetā. Lūk, cik ātri mainās un pilnveidojas tehnoloģijas mūsdienu pasaulē. Šāda progresa rezultātā daudzas web tehnoloģijas un CMS sistēmas, kas pirms dažiem gadiem bija atšķirīgas, vairs nevar paspēt apmierināt īpašnieku vajadzības un apmeklētāju vēlmes. Šāda novecošanās samazina šīs tīmekļa vietnes rediģēšanas iespējas. Turklāt novecojušas tehnoloģijas var radīt problēmas arī ielaušanās un aizsardzības ziņā. Tīmekļa vietnes redizains atbilstoši jaunajām tehnoloģijām novērš šīs problēmas.

2) Jūsu tīmekļa vietnes dizains izskatās vecs un nav mūsdienīgs. Pirmais iespaids ir ļoti svarīgs. Pastāv daudzi pētījumi, kas rāda, ka jūsu tīmekļa vietnei ir tikai dažas sekundes, lai piesaistītu apmeklētāja uzmanību un apzīmētu nododamā satura vērtību. Kvalitatīvs tīmekļa vietnes dizains tieši ietekmē jūsu kompānijas imidžu, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai jūsu tīmekļa vietne izskatītos: profesionāla, svaiga un mūsdienīga.

3) Jūsu tīmekļa vietnes dizains nav pielāgots aplūkošanai mobilajās ierīcēs. Jūsu potenciālie klienti, kas apmeklē tīmekļa vietni mobilajās ierīcēs, grib saņemt ērti lasāmu saturu un funkcionālu, kas pielāgots speciāli mobilajām ierīcēm. Piemēram, telefona numura uzņemšana ar vienu klikšķi. Pēdējā statistika rāda, ka aptuveni 30% no visa trafika aizņem mobilās ierīces, un šie cipari ar katru gadu palielinās aptuveni par 15%. Tāpēc, piedāvājot apmeklētājiem tikai tīmekļa vietnes “galda” versiju, jūs riskējat pazaudēt daļu klientu tā dēļ, ka apmeklētāju cerības nav attaisnojušās. Tas arī pamato adaptīvā dizaina nozīmi.

4) Jūs negūstat gaidāmo rezultātu. Nav svarīgi, cik ļoti jums patīk esošais dizains un jūsu tīmekļa vietnes funkcionāls, jūs to iemīlēsiet vēl vairāk, ja tas vainagosies ar rezultātiem, kurus esat iedomājies. Rezultāts ir tiešā veidā atkarīgs no tā, kā jūs piesaistāt, noturat un konvertējat apmeklētājus klientos. Tāpēc tīmekļa vietnes saturam ir jāatbilst jūsu biznesa mērķiem. Pirms ķerties pie redizaina, ir precīzi jānosaka, kādi mērķi ir tīmekļa vietnei. Tā kā jums jau ir darba pieredze ar savu esošo tīmekļa vietni, jums nebūs grūti saprast, kā tiek izmantotas mūsdienu tehnoloģijas, un jūsu tīmekļa vietnes funkcionāls sāks apmierināt klientu pieprasījumu.

5) Biznesa fokusa izmaiņas. Biznesa mērķi ar laiku mainās, un jūs neapšaubāmi gribat, lai jūsu tīmekļa vietne atbilstu šīm izmaiņām. Visbrīnišķīgākais ir tas, ka mūsdienu tehnoloģijas ļauj jūsu biznesam ātri un viegli pārvietot fokusu. Tas dod iespēju jūsu biznesam paplašināties dažādās jomās. Pirms gadiem sešiem vienkārši nepastāvēja tādi jēdzieni kā: sociālie mediji, online apskatu lapas un mobilās tīmekļa vietnes. Kompānijām, kas grib izdzīvot un augt, ir jāiemācās gūt labumu no pieejamām mūsdienīgām tehnoloģijām. Rezultātā kompānija sāk piedāvāt saviem klientiem daudz kvalitatīvāku produktu vai pakalpojumu. Kompānijas, kuras nepaspēj integrēt jaunās tehnoloģijas, riskē atpalikt no citām kompānijām, kas darbojas tai pašā nozarē.

Dizaina tehnoloģijas un stils ātri mainās. Iespējams tikpat ātri mainās jūsu biznesa fokuss vai tā mērķauditorija. Svarīgi, lai jūsu tīmekļa vietne paliktu šo izmaiņu trendā un gūtu peļņu no jauno online tehnoloģiju izmantošanas. Tomēr, ja viss izdarīts pareizi, jūsu tīmekļa vietnes pārprojektēšana var nest lielu labumu no investētajiem līdzekļiem.

Izstrādes process

Lai radītu tīmekļa vietni, jāsaprot, ka tas ir precīzi saplānots un organizēts process. Lai sasniegtu gaidāmo rezultātu, nepieciešama pareiza izstrādātāja un pasūtītāja darbību koordinācija.
Lietošanai gatava web resursa izstrāde ir vesels darbu komplekss: sākot no Jūsu unikālā domēna vārda reģistrācijas, beidzot ar pilnīgu vai daļēju Jūsu gatavā interneta projekta tehnisko apkalpošanu.

Tikšanās ar Klientu

Meeting

Dizains

Meeting

Programmēšana

Programming

Projekta ieviešana

Meeting

Pakalpojumi

Tīmekļa vietnes izstrāde

  • Mājas lapas, kas pārvaldāmas caur satura vadības sistēmu (SVS)
  • E-komercijas risinājumi – interneta veikali
  • Tīmekļa tehnoloģiju pielietošana – HTML 5/ CSS3 / ANGULAR
  • ASP.NET CORE
  • Responsīvais dizains
  • Tīmekļa lietotnes un pakalpes (web servisi)
  • Domēna vārds / hostinga pakalpojumi
  • E-pasts

Dizains

  • Tīmekļa (web) dizains
  • Logo izstrāde
  • Baneru izstrāde
  • Tīmekļa vietnes tekstuāla un multimediju satura ievade
  • Uzņēmuma stila grāmatas izstrāde (Brankbook)
  • Unikāla tīmekļa vietnes navigācijas izveide
  • Mārketinga materiālu izstrāde: baneri, bukleti, plakāti, lapiņas u.t.t.
Phone Image

Interneta mārketings

  • SEO jeb interneta meklētājprogrammu optimizācija
  • Google Analytics konfigurēšana
  • Google Adwords kampaņas
  • Sociālo tīklu mārketings(SMM)

Lietoņu izstrāde

  • C# WPF
  • Lietojumprogrammatūra
  • CRM
  • Klienta – server lietotnes
  • SQL datu bāzes

Cenas

Pakalpojumi Cenas Termiņš
Bāzes tīmekļa vietnes izstrāde 150€ 3 dienu laikā
Interneta veikala izstrāde un tā ieviešanan 600€ 10 dienu laikā
Uzņēmuma logo izstrāde 50€ 2 dienu laikā
Šabloniskas tīmekļa vietnes dizains 30€
Unikālas tīmekļa vietnes dizains 120€
Reklāmu baneru izveide 20€ 2 dienu laikā
Tīmekļa vietnes satura ievade (LV, RUS, ENG) 100€
Teksta papildināšana ar vizuāliem materiāliem 60€
Individuāla navigācijas struktūras izstrāde 50€
Uzņēmuma stila grāmatas izstrāde (brandbook) 150€ 5 dienu laikā
Unikālu lietotņu izstrāde (CRM, grāmatvedība/noliktavas uzskaite u.t.t.)* 1500€ 20 dienu laikā
Tīmekļu meklētājprogrammu optimizācija (SEO) 100€
Reklāmas kampaņas Google AdWords ** 200€
Tīmekļa vietnes hostings *** 60€/Gadā
E-pasta izveide (E-Mail) *** Bez maksas
Domēna vārda reģistrācija .lv zonā *** 12,10€/Gadā

* - Cena mainās no projekta apjoma un sarežģītības pakāpes.

** - Pakalpojuma cenu ietekmē Jūsu reklāmas budžets par to vienojoties individuāli.

*** - Pakalpojums pieejams pasūtot tīmekļa vietnes izstrādi.

Portfolio

SIA CCS-Group
Interneta Veikals Demo
image
Baltic Trucks & Buses
Statiska Majaslappa+ Hostings
image
-
Mājas lapa CMS vadība
image
-
Mājas lapa CMS vadība
image
SIA LFL Trade
CRM
image
SIA Kofemania
Dizains
image
Baltic Trucks & Buses
Statiska Majaslappa + Hostings
image

Kontakti

Uzņēmums:

SIA CCS Group

Reg. Nr : 40003965933

VAT Nr. : LV40003965933

IBAN: LV22UNLA0050011258372

Juridiskā adrese: Latvija, Rīga, Stopiņu nov., Dreiliņi, Plūmju iela 13, LV-2130

Kontakti:

Tālrunis: +371 26166346

E-mail: info@ccs-group.lv

Kontaktu Forma: